Reklamasjonsskjema - Norac Badekabiner
18024
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18024,bridge-core-3.1.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-30.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Skjema for innmelding av feil og mangler

Dette skjemaet skal benyttes av entreprenør/beboer overfor Norac Badekabiner for melding av feil og mangler vedrørende prefabrikkerte bad levert av Norac Badekabiner. Fyll inn alle opplysninger og reklamasjonsbeskrivelsen nedenfor. Vær vennlig å skriv så utfyllende som mulig. Dokumentasjon i form av bilder er nødvendig for en raskere saksbehandling.

Les FDV nøye før reklamasjonen. Denne kan svare på en del spørsmål man måtte ha om leverte produkter, funksjonalitet og kontaktinformasjon. Herunder er det også viktig å lese avsnittet vedrørende reklamasjon.

Leave this field blank

Badekabin og leilighetsopplysninger

Står på Serienr badekabin innsiden av fordelerskap i tak/vegg

Beboer (kontaktopplysninger)


Juridisk eier hvis ikke samme som beboer (kontaktopplysninger)


Reklamasjonsbeskrivelse: (Gjelder henvendelsen flere saker benytt ett skjema for hver sak)

Last opp filer (PDF)
Uploading… (0%)

Oops. A file with this name has already been uploaded.

Oops. This file type isn’t allowed.

This file size is too big.

Dersom kunden tar kontakt i forbindelse med en reklamasjonsforespørsel og entreprenør, underleverandør eller dennes representant oppsøker kunden og det viser seg å være feil eller mangel som skyldes kundens egen bruk, vil kunden kunne bli fakturert med medgått tid etter den til enhver tid gjeldende timesats.