Vi søker etter en dyktig prosjektleder- Norac Badekabiner
18528
post-template-default,single,single-post,postid-18528,single-format-standard,bridge-core-3.1.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-30.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Vi søker etter en dyktig prosjektleder

Norac Badekabiner holder til i Arendal og er en ledende leverandør av prefabrikerte badekabiner til boliger, hoteller og institusjoner. Selskapet har god vekst og har en solid ordrereserve. Nå trenger vi en person som kan være med på å lede og gjennomføre prosjekter på en effektiv og strukturert måte.

Vi søker deg som har god teknisk forståelse og trives med administrative oppgaver i en hektisk hverdag. Som prosjektleder vil du være en pådriver og ha ansvar for å lede og gjennomføre prosjekter fra start til slutt. Det er derfor viktig at du er strukturert og systematisk i arbeidet ditt, og trives med å jobbe effektivt under press.

Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig er også viktige egenskaper for å lykkes i rollen som prosjektleder hos oss. Vi ønsker også en person som kan tiltre stillingen snarest mulig.

Vi tilbyr en spennende og utfordrende stilling i et selskap i vekst, med gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser.

Hvis du mener at du er den rette personen for stillingen, oppfordrer vi deg til å søke!

Søknadsfrist: 01.06.23
Arbeidssted:: Arendal
Stillingstittel: Prosjektleder

Har du spørsmål om stillingen, kontakt:

Daglig leder Preben Lønnhaug,
telefon 915 65 300, e-post: preben@norac.no eller
Prosjektsjef Magnus David Weum,
telefon 950 87 828, e-post: magnus@norac.no

Søknad sendes til:
Norac Badekabiner AS
v/Preben Lønnhaug
Postboks 1593 Stoa, 4857 Arendal

Arbeidsoppgaver

  • Bidra i salgsfasen
  • Sette seg inn i kontrakten og overta prosjekter fra salg
  • Etablere prosjekter og prosjektplan
  • Følge opp alle elementer i prosjektene herunder produksjon, logistikk, fremdrift, kvalitet og økonomi
  • Oppfølging av kunden underveis og ved overlevering
  • Bidra med kontinuerlig fokus på forbedringer og effektivisering
  • Noe reisevirksomhet må påregnes

Ønskede kvalifikasjoner

  • Teknisk utdanning på fagbrev, fagskole eller ingeniør nivå, gjerne fra byggtekniske fag
  • Erfaring med administrative oppgaver, koordinering og/eller prosjektledelse
  • Kunnskap om byggebransjen
  • Gode IT ferdigheter

Personlige egenskaper

  • Være en pådriver og ta ansvar for oppgaver knyttet til prosjektgjennomføringen
  • Strukturert og systematisk
  • Effektiv og trives med en hektisk hverdag
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig

Vi tilbyr

  • Interessante oppgaver og kvalitet i produkter og løsninger
  • Godt arbeidsmijø
  • Stor grad av frihet og påvirkning på egen arbeidshverdag
  • Konkurransedyktig lønn og gode forsikringsordninger